Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)
Καλώς ήρθατε στην ενότητα Συχνές ερωτήσεις για την ταξιδιωτική ασφάλιση της Mondial Assistance!
Εδώ, σας παρέχουμε βασικές πληροφορίες σχετικά με την ταξιδιωτική ασφάλιση. Παρακάτω, θα βρείτε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις, από τα ποιά είναι τα οφέλη της ταξιδιωτικής ασφάλισης έως τη διαδικασία αποζημίωσης.
Γενικές ερωτήσεις
Η ταξιδιωτική ασφάλιση υπάρχει για να σας προστατεύει από ορισμένους οικονομικούς κινδύνους και απώλειες που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού.
Οι παροχές ακύρωσης και διακοπής ταξιδιού μπορούν να σας αποζημιώσουν για μη επιστρεπτέα, προπληρωμένα έξοδα ταξιδιού (μέχρι το ποσό των ορίων του ασφαλιστηρίου σας) σε περίπτωση ακύρωσης ή διακοπής του ταξιδιού σας για καλυπτόμενο λόγο.
Ανάλογα με την ταξιδιωτική ασφάλιση που αγοράζετε, η ασφάλιση μπορεί επίσης να σας παράσχει ζωτικής σημασίας βοήθεια σε επείγον ιατρικό περιστατικό, να σας αποζημιώσει για απώλειες που προκλήθηκαν από καλυπτόμενη καθυστέρηση ταξιδιού, καθυστέρηση αποσκευών ή απώλεια/ζημιά αποσκευών και να σας βοηθήσει και σε άλλες περιπτώσεις (αναφέρονται στους Όρους και Προϋποθέσεις).
Το παρόν ασφαλιστήριο συμβόλαιο ταξιδιωτικής ασφάλισης έχει σχεδιαστεί για εσάς, για να ταξιδέψετε σε οποιουσδήποτε προορισμούς (εκτός από προορισμούς που εξαιρούνται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο) και εάν επιθυμείτε να προστατευτείτε από πιθανά απρόβλεπτα γεγονότα πέραν του ελέγχου σας, τα οποία θα μπορούσαν να συμβούν πριν ή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας.
Για να εγγραφείτε, πρέπει να είστε κάτοικος Ελλάδας/Κύπρου.
Αυτό το ασφαλιστήριο συμβόλαιο δεν είναι κατάλληλο για εσάς εάν:
- Συμμετέχετε σε ορισμένες δραστηριότητες ακραίων σπορ ή αθλητικούς αγώνες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας
- Επιθυμείτε να καλύψετε πολλαπλά ταξίδια εντός του έτους
- Το ταξίδι σας έχει ήδη ξεκινήσει
- Το ταξίδι σας πραγματοποιείται σε χώρα που εξαιρείται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο
- Καλύπτεστε ήδη από άλλο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που περιλαμβάνει την ίδια κάλυψη.
Ανάλογα με την ταξιδιωτική ασφάλιση που αγοράζετε, το συμβόλαιό σας μπορεί να περιλαμβάνει παροχές για διάφορες καταστάσεις που μπορεί να συμβούν πριν ή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας. Οι παροχές αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν:
- Ακύρωση ταξιδιού
- Διακοπή ταξιδιού
- Επείγουσα ιατρική μεταφορά / Επείγοντα ιατρικά έξοδα
- Κατεστραμμένες / χαμένες / κλεμμένες / καθυστερημένες αποσκευές
- Καθυστέρηση ταξιδιού
Σημείωση: Δεν περιλαμβάνουν όλα τα συμβόλαια κάθε παροχή που αναφέρεται εδώ. Ανατρέξτε στους σχετικούς Όρους και Προϋποθέσεις
Ανατρέξτε στη σύνοψη κάλυψης των Όρων και Προϋποθέσεων του ταξιδιωτικού ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας, η οποία παρέχεται με το email επιβεβαίωσης.
Θα βρείτε όλες τις λεπτομέρειες του ασφαλιστηρίου σας, συμπεριλαμβανομένων των παροχών, των ορίων κάλυψης, των καλυπτόμενων λόγων και των εξαιρέσεων.
Ειδικές ερωτήσεις σχετικά με τις καλύψεις
Aκύρωση Ταξιδιού
Όχι, η ταξιδιωτική ασφάλιση δεν καλύπτει την ακύρωση από τον ταξιδιωτικό πάροχο. Μόνο οι ακυρώσεις που γίνονται από εσάς, ως αποτέλεσμα καλυπτόμενου λόγου, προβλέπονται στο πλαίσιο της ταξιδιωτικής σας ασφάλισης.
Για να λάβετε επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης από τον ταξιδιωτικό πάροχο, σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε απευθείας με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του ταξιδιωτικού παρόχου.
Κάλυψη αποσκευών
Εάν οι αποσκευές σας καθυστερήσουν από την αεροπορική εταιρεία, θα σας επιστραφούν τα έξοδα που πραγματοποιήσατε για την αγορά βασικών ειδών μέχρι να φτάσουν οι αποσκευές σας. Για να μάθετε την ελάχιστη καθυστέρηση προκειμένου να δικαιούστε επιστροφή χρημάτων, ανατρέξτε στους Όρους και Προϋποθέσεις.
Αυτή η κάλυψη είναι συμπληρωματική των λύσεων που προτείνει η αεροπορική εταιρεία.
Ιατρική κάλυψη έκτακτης ανάγκης
Η ιατρική κάλυψη έκτακτης ανάγκης σας επιτρέπει να:
- Να αποζημιωθείτε για τα απρόβλεπτα επείγοντα ιατρικά έξοδα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας στο εξωτερικό, όπως μια επίσκεψη σε τοπικό γιατρό σε περίπτωση μικροπροβλήματος υγείας (γαστρεντερίτιδα, πονόλαιμος...), ιατρικές εξετάσεις ή/και φάρμακα που συνταγογραφούνται από τοπικό γιατρό (εξετάσεις αίματος, ακτινολογικές εξετάσεις...), επείγοντα οδοντιατρικά έξοδα, για παράδειγμα, σε περίπτωση έντονου πονόδοντου.
- Παροχή επιδόματος από την πληρωμή εξόδων νοσηλείας, εάν χρειαστεί να εισαχθείτε σε νοσοκομείο ως εσωτερικός ασθενής σε περίπτωση ατυχήματος ή αιφνίδιου σοβαρού προβλήματος υγείας (έξοδα νοσηλείας, χειρουργική επέμβαση, εξετάσεις...).
- Ωφεληθείτε από την πληρωμή της ιατρικά αναγκαίας μεταφοράς στο πλησιέστερο νοσοκομείο ή σε κατάλληλη εγκατάσταση, καθώς και από τον ιατρικό επαναπατρισμό στην πατρίδα σας μετά από καλυπτόμενη ασθένεια ή τραυματισμό.
Όλες οι αποφάσεις σχετικά με τον επαναπατρισμό σας πρέπει να λαμβάνονται από επαγγελματίες υγείας. Εάν αρρωστήσετε σοβαρά ή τραυματιστείτε ή αναπτύξετε κάποια ιατρική πάθηση, εσείς ή κάποιος εκ μέρους σας πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας (υπηρεσία ιατρικής βοήθειας της Mondial Assistance) και πρέπει να προβούμε σε όλες τις ρυθμίσεις μεταφοράς εκ των προτέρων.
Εάν δεν εξουσιοδοτήσαμε ούτε κανονίσαμε τη μεταφορά, θα πληρώσουμε μόνο μέχρι το ποσό που θα είχαμε πληρώσει εάν είχαμε κάνει τις ρυθμίσεις και δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για οποιεσδήποτε ρυθμίσεις μεταφοράς που δεν εξουσιοδοτήσαμε ή δεν κανονίσαμε.
Σας ενημερώνουμε ότι: Η υγειονομική μεταφορά δεν είναι υποχρεωτική:
- Ένα διάστρεμμα ή ένα κρυολόγημα δεν αρκεί για να δικαιολογήσει ιατρική εκκένωση ή επαναπατρισμό.
- Η μεταφορά θα είναι δυνατή μόνο εάν η κατάστασή σας έχει σταθεροποιηθεί ή/και εάν είστε μεταφερόμενος.
Εξαιρέσεις
Ναι, υπάρχουν εξαιρέσεις στα συμβόλαια ταξιδιωτικής ασφάλισης. Πρόκειται για συγκεκριμένες καταστάσεις ή περιστάσεις στις οποίες δεν ισχύει η ασφαλιστική κάλυψη.
Ορισμένες συνήθεις εξαιρέσεις μπορεί να περιλαμβάνουν δραστηριότητες υψηλού κινδύνου, όπως ακραία αθλήματα, πολεμικές πράξεις ή τρομοκρατία.
Ο κατάλογος των γενικών εξαιρέσεων και των εξαιρέσεων ειδικά για κάθε κάλυψη είναι διαθέσιμος στους Όρους και Προϋποθέσεις.
Απαίτηση αποζημίωσης
Ο γρηγορότερος και ευκολότερος τρόπος για να υποβάλετε μια αίτηση είναι να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://www.mondial-assistance.gr/el_GR/upiresies/apaithsh-apozimiwshs.html.
Για να ξεκινήσετε, θα χρειαστείτε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τον αριθμό συμβολαίου σας, καθώς και την ημερομηνία αναχώρησης ή την ημερομηνία αγοράς του συμβολαίου σας.
Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας στο μέσω email: medical@mondial-assistance.gr ή τηλεφώνου: (+30) 210 99 88 118.
Απαιτείται τεκμηρίωση για την υποστήριξη της απαίτησής σας πριν μπορέσουμε να εξετάσουμε την απαίτησή σας. Μόλις υποβάλετε την αίτησή σας, θα λάβετε μήνυμα επιβεβαίωσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Τα δικαιολογητικά μάς επιτρέπουν να επαληθεύσουμε το αίτημά σας και απαιτούνται για να ξεκινήσουμε τη διαδικασία αξιολόγησης.
Η απαιτούμενη τεκμηρίωση εξαρτάται από τον τύπο και τον λόγο της αίτησής σας. Μπορεί να περιλαμβάνουν αποδείξεις, και τιμολόγια από τους προμηθευτές του ταξιδιού σας, ιατρικά αρχεία, εκθέσεις της αστυνομίας, φωτογραφίες κ.λπ.
Ορισμένοι συνήθεις λόγοι για την άρνηση υποβολής αιτήσεων είναι για παράδειγμα:
- Ο λόγος της απαίτησής σας δεν πληροί τις απαιτήσεις που αναφέρονται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο.
- Η αιτία της απαίτησής σας αναφέρεται στις "Γενικές εξαιρέσεις" του ασφαλιστηρίου συμβολαίου
Είναι σημαντικό να διαβάσετε τους Όρους και Προϋποθέσεις πριν ταξιδέψετε ή προβείτε σε απαίτηση για να κατανοήσετε τι καλύπτεται και τι όχι.